Enne veel kui alustad, loe läbi minu soovitused sulle...


  • HINGA – sügavalt ja sujuvalt kogu aeg, märka kuidas ka sinu kõht paisub hingates
  • kui oled joogaga alustaja, siis ole endaga hästi õrn ja ära proovi kohe keha piire kombata, vaid lase kehal areneda järk-järgult
  • proovi keskenduda täielikult harjutusele ja hingamisele ning lase muudel mõtetel minna – võta kogu seda protsessi kui keskendumisharjutust
  • märka muutusi oma kehas, mida harjutused esile kutsuvad
  • märka, mis harjutused su kehale meeldivad ja millised mitte (vana joogide tarkus ütleb, et need, mis kohe üldse ei meeldi, neid oleks vaja teha kõige rohkem, siin peitubki arenemisvõimalus!)
  • kohe kui tunned tugevat valu, katkesta või muuda harjutus enda jaoks lihtsamaks (nt väiksem venitus)
  • kui sa oled veendunud, et mõni harjutus on sulle hetkel liig mis liig, siis lihtsalt jäta see harjutus vahele või tee sellel ajal mõnda muud enda kehale sobivamat asendit
  • tunne rõõmu iseendast ja oma võrratust kehast!
  • OLE JÄRJEPIDEV!
  • joogas ei ole õiget ega vale – sinu keha on tark, kuula teda ja tee nii nagu sulle kõige parem tundub!
  • kui sul on küsimusi, kirjuta julgesti kristi@joogatartu.ee
  • kui sul on hetk, et anda videodele tagasisidet või jagada mõtteid, milliseid videosid sulle meeldiks veel siin näha, siis olen sulle eriti tänulik


Soovin sulle mõnust joogatamist.
Suured muutused saavad alguse alati pisikestest!

Täispikk joogatund: 90 minutit

90 minuti joogatund on klassikaline šivananda jooga seeria koos hingamisjarjutuste meditatiivsete aasanahoidmiste ja sügava lõdvestusega.

Joogatund: 50 minutit

50 min joogatund on rahustava muusikaga joogaseeria, mis koosneb päikesetervitusest, erinevatest aasanatest ja pikemast lõdvestusest.

Joogatund: 35 minutit

35 min joogatund on lühike joogaseeria koos päikesetervituse ja erinevate aasanatega, mõeldud just sulle, kui sul pole joogale pikalt aega kulutada, aga tahaksid siiski end joogalainel hoida ja kõiki joogast saadavaid positiivseid efekte oma kehas ja meeles tunnetada.

Pehme hommikujooga: 18 minutit

Pehme hommikujooga on mõnus seeria, mida on hea ette võtta kohe hommikul esimese asjana, et anda päevale ilus algus ja keha pehmelt tegusa päeva lainele sättida.